Skládání slov pomocí kartiček s obrázky. Hezky nám to na koberci šlo:)
Svatý Martin ve třetí třídě
Dne 12. listopadu probíhal ve třetí třídě projektový den na téma „Svatý Martin“. Děti se seznámily s jeho legendou, zúčastnily se kvízu a řešily matematické úkoly. Poté následovaly kreativní aktivity, jako malování svatého Martina a dramatizace příběhu. Tento den si děti opravdu užily, protože kombinace zábavy a učení jim pomohla lépe pochopit tradice svatého Martina a rozvíjet jejich dovednosti.
Tak už i prvňáčci využívají IT pomůcky ve výuce:)
V rámci pracovních činností si žáci 4. třídy vyrobili z různých materiálů krásná akvária:)
Zahrádka Čech ve třetí třídě
Dne 20. září 2024 se ve třetí třídě konal projekt „Zahrádka Čech“, který přinesl spoustu radosti a nových poznatků. Děti kreslily obrázky zahrady, vyplnily pracovní listy a ochutnaly různé bramborové pokrmy, jako jsou placky, bramboráky a salát. Součástí dne byla i soutěž o největší bramboru, která vzbudila velký zájem a soutěživost mezi žáky. Přečetli jsme si pohádku „Dobrodružství v Zahradě Čech“, která přiblížila život v zahradě, a počítali příklady na toto téma. Na závěr děti kreslily stromy, čímž si osvojily více o přírodě. Projekt byl úspěšný a plný radosti, a děti si odnesly spoustu nových zážitků.
V pondělí 17. června si 5. třída o poslední hodinu pracovních činností udělala hostinu a připravila několik pokrmů ze studené kuchyně. Žáci si přinesli suroviny a během hodiny připravili občerstvení, jak sladké tak slané. Všichni si hodinu moc užili a donesli ochutnat i do sborovny 2. stupně.
Žáci ze 4. A měli zdravou svačinu. Vyzkoušeli si práci zahrádkáře. Co vypěstovali, to si také snědli. Ředkvičky všem vytvořily úsměv ve tváři.
Se žáky 4. A jsme se vydali na školní zahrádku, kde si ve vyvýšených truhlíkách vyseli semínka hrachu a ředkviček. O naši zahrádku s láskou pečujeme, chodíme ji zalévat a zbavovat plevele. Těšíme se na úrodu.
Žáci 4. A a 2. třídy si společně vyrobili náramkové hodinky. V běžném životě se podíváme na hodinky a zjistíme, kolik je hodin. Ale jak praví Aristotelés. Čas je počítaný pohyb vzhledem „před“ a „po“.