V pondělí 17. června si 5. třída o poslední hodinu pracovních činností udělala hostinu a připravila několik pokrmů ze studené kuchyně. Žáci si přinesli suroviny a během hodiny připravili občerstvení, jak sladké tak slané. Všichni si hodinu moc užili a donesli ochutnat i do sborovny 2. stupně.
Žáci ze 4. A měli zdravou svačinu. Vyzkoušeli si práci zahrádkáře. Co vypěstovali, to si také snědli. Ředkvičky všem vytvořily úsměv ve tváři.
Se žáky 4. A jsme se vydali na školní zahrádku, kde si ve vyvýšených truhlíkách vyseli semínka hrachu a ředkviček. O naši zahrádku s láskou pečujeme, chodíme ji zalévat a zbavovat plevele. Těšíme se na úrodu.
Žáci 4. A a 2. třídy si společně vyrobili náramkové hodinky. V běžném životě se podíváme na hodinky a zjistíme, kolik je hodin. Ale jak praví Aristotelés. Čas je počítaný pohyb vzhledem „před“ a „po“.
Příroda je velkou inspirací pro výtvarné tvoření. Žáci 4. tříd si užili jarní kresbu u našeho krásného rybníku Barvíř. Na volné téma vystihli výjimečné momenty jara.
Žáci 4. A si vyzkoušeli modelování geometrických prostorových objektů pomocí špejle a modelíny. Kdy měli za úkol sestavit krychli, kvádr a jehlan. Činnost s geometrickými tělesy žáky velmi nadchla.
V pondělí 8. dubna se sešli třeťáci u rybníka Barvíř s p. Suchánkem, který nám pomohl s instalací ptačí budky. Ta vznikla v rámci projektu Prosinec – Udělej dobrý skutek. Věříme, že se budka bude našim opeřencům zamlouvat a že si ji vyberou k hnízdění.
Sluníčko nám krásně hřeje. A tak se 4. A a 4. B vydali na místní betonové hřiště, aby ztvárnili kouzlo jara. Žáci se rozdělili do skupin a pustili se do tvorby na ploše.
Příprava na jaro je v plném proudu. Nejen 4. A se připravuje na „Den otevřených dveří“, kde vás žáci přivítají svými výrobky. Dnes jsme se pustili do výroby tulipánu. Závěrem žáci vyhodnotili svým názorem nejvíce poutavé tulipány, které budou zdobit chodbu naší školy.